» Google Workspace

+420 733 747 733

it@gs-net.cz

Využijte jedinečné benefity – ušetřete finance, čas i starosti

Ptáte se, proč se vyplatí Google Workspace

Díky Google Workspace získáte v jedné službě komplexní balík on-line aplikací: pošta, plánovací kalendář, sdílený disk a sdílené dokumenty, videohovory a videokonference, chat, e-mail - a můžete tak snadno a pohodlně pracovat kdekoliv a z libovolného zařízení – počítač, notebook, mobilní telefon či tablet.

Výhody Google Workspace, které získáte – investice se vyplatí!

  • Google Workspace snižuje náklady na IT až o 70 % a dává zaměstnancům výkonné nástroje pro výrazné zvýšení efektivity práce
  • Je to plnohodnotná náhrada Microsoft Office – získáte textové dokumenty, tabulky, prezentace
  • Máte umístění na vlastní doméně
  • Získáte centrální správu svých uživatelský účtů
  • Komunikujete v češtině
  • Garantujeme maximální bezpečnost 
  • Garantujeme 99,9 % dostupnost
  • Máte k dispozici spolehlivé a bezpečné on-line aplikace všude tam, kde právě se svým týmem pracujete
  • Získáte spolehlivý e-mail
  • Máte k dispozici sdílené on-line úložiště
  • Získáte kalendář pro plánování
  • Využijete Google Dokumenty pro spolupráci s kolegy

Co vše obsahuje Google Workspace v jednom balíčku:

 

G-mail – Firemní pošta na vlastní doméně

  • Kapacita až 30 GB
  • Kvalitní spamový filter
  • Antivirus
  • Rychlé prohledávání pošty
  • Snadný přístup k e-mailům odkudkoliv
  • Synchronizace s Microsoft Outlook

Google Meet - Firemní komunikace

  • Video, hlasová a textová komunikace zdarma
  • Hromadný videochat až pro 15 lidí
  • Telefonování z prohlížeče i na běžná telefonní čísla
  • Ukládání historie komunikace do Gmailu

Sdílené kalendáře

  • Sdílení celých kalendářů
  • Bezplatné SMS notifikace na události do všech českých sítích
  • Veřejné publikování kalendářů, např. na web
  • Přehledné zobrazení více kalendářů současně

Cloud - Plnohodnotné kancelářské aplikace a online úložiště

  • Spolupráce na obsahu v reálném čase
  • Automatické verzování obsahu
  • Synchronizaci souborů s vybranou složkou na počítači
  • Podpora klasických kancelářských formátů
  • Prohledávání textů v naskenovaných souborech

Zapomeňte na starosti:

  • „Na sdíleném disku omylem kolegové smazali důležitý soubor a data jsou nenávratně pryč…“
  • „Nikdo si nevšiml, že tabulka je nevyplněná a zjistil to až klient“
  • „Čekáme už 3 hodiny na stažení dat a stále to padá“
  • „Nemůžeme se přes e-mail shodnout na termínech meetingu, co kolega, to názor“
  • „Máme desítky připomínek u hromadných e-mailů, ale nedokážeme je dát dohromady“
  • „Nahráváme si na flash poslední verze dokumentů, ale trvá to spoustu času“
  • „Mimo kancelář musíme volat kolegům, aby přeposlali zásadní e-mail od klienta“
  • „Přeposíláme si pracovní maily na soukromý Gmail (i když to interní předpisy nepovolují), abychom se k němu dostali i doma nebo na smart phonu“
  • „Potřebovali jsme ihned upravit dokument, ale zrovna nikdo už nebyl v kanceláři u počítače“
  • „Nemohli jsme vyhledat potřebný e-mail v té změti tisíců firemních e-mailů“

Znáte tyto krizové situace důvěrně ze své každodenní firemní praxe?  A my jsme tady proto, abyste mohli zvýšit efektivitu své práce a proto zavádíme ve firmách Google Workspace. Rádi vše vysvětlíme přímo IT správci, abychom mohli začít společně postupně nastavovat nový efektivnější systém a posunout společně výkon celého týmu na výrazně vyšší úroveň!

Co dokážeme udělat – nastavit a optimalizovat Google aplikace ke spokojenosti zákazníků

Rádi pomůžeme správně nastavit, spravovat a efektivně využívat firemní balíček Google Workspace

S řešením Google Workspace získáte v jednom balíčku vše, co potřebujete ke své náročné práci a úspěšnému podnikání. Se svým týmem zaměstnanců můžete snadno a pohodlně vytvářet, ukládat a sdílet data a dokumenty, komunikovat v rámci firmy i s klienty a mnohem více! Systematicky pomáháme firmám i jednotlivcům nastavit a optimalizovat Google Workspace přesně podle individuálních potřeb. Máme zkušenost, že správným nastavením a otestováním si lze ušetřit již v první fázi implementace mnoho času, financí a starostí!
Průběh implementace krok za krokem a kolik to stojí

Jsme experti na Google Workspace pro firmy, podnikatele i malé, střední a velké firmy 

Snadné a rychlé zavedení a migrace Google Workspace pro malé a střední firmy

Profesionálně zavedeme Google Workspace do firmy, organizace, instituce či školy. Zjistíme nejprve detailně potřeby a celý průběh zavádění naplánujeme v koordinaci s klientem tak, aby byl přechod ze stávajícího řešení hladký a bezproblémový a také rychlý. Stačí to vyzkoušet, poptejte nás ještě dnes!

Stačí jenom 5 kroků k úspěchu – jak zavedeme Google aplikace 

  1. Vstupní konzultace a prezentace širokých možností Google Workspace – toto nabízíme firemním zákazníkům zdarma
  2. Analýza stávající IT situace. Potřebujeme získat veškeré podklady k implementaci – pošleme na vyplnění strukturovanou tabulku: současné řešení, struktura firmy, seznam všech uživatelů, jaká data chcete přenést do cloudu, časový plán, odpovědné osoby… 
  3. Konkrétní cenová nabídka – na základě výše uvedených podkladů stanovíme časovou náročnost implementace a cenu. Cena za instalaci je vždy individuální, záleží na náročnosti - počet uživatelů, migrace a objem původních dat a především na konkrétních požadavcích zákazníka.
  4. Implementace – po schválení cenové nabídky dohodneme vhodný datum přechodu na Google Workspace (tzv. Go Live) a vše připravíme včas, aby přechod nezatížil chod společnosti. Ujasníme si předem, co vše má připravit klient na své straně a co bude naše role v projektu. Řeší se mimo jiné registrace domény, aktivace a nastavení služeb, tvorba a synchronizace uživatelů.
  5. Školení – součástí implementace může být i detailní uživatelské proškolení alespoň části uživatelů, dle domluvy

Celoroční provoz Google Workspace – kolik zaplatíte

Google Workspace jsou nyní k dispozici ve třech variantách – Business Starter, Business Standard a Business Plus, tyto 3 varianty se liší velikostí prostoru, funkcemi a také svou cenou.

Poplatky se hradí jednou ročně (pokud nebude domluveno jinak), a to v CZK (přepočet dle aktuálních bankovních podmínek) a nebo EUR.

Fakturu za provoz vystavujeme ve stejné výši, jako kdybyste Google Workspace nakupovali přímo od společnosti Google. Jsme plátcem DPH.

Google Workspace pro školy a neziskové organizace ZDARMA

Pokud jste škola nebo nezisková organizace, máte možnost využívat Google Workspace ZDARMA.

Vše, co jste chtěli vědět o Google Workspace a báli jste se na to zeptat – 7 nejčastějších předsudků uvedeme na pravou míru

Možná jste se také setkali s mnoha předsudky o on-line neboli cloudových aplikacích od Google. Podívejme se na to spolu raději racionálně, fakta místo smyšlenek:

  1. „Nejde pracovat, když vypadne internet a jste off-line“
    Jde, stačí zapnout podporu off-line dokumentů a i bez přístupu k Internetu máte kdykoliv plný přístup ke svým souborům. A to nejen pro prohlížení, můžete je i bez potíží editovat!
  2. „Je nebezpečné mít data v cloudu, někdo je může snadno ukrást“
    Stačí si odpovědět na tyto otázky: kolik ve vašem okolí bylo ukradeno notebooků a tabletů či mobilních telefonů, kolikátou máte flashku a kdy jste si naposledy počítač polili sladkou limonádou či jinou tekutinou… Přihlášení do cloudu se zabezpečuje podobně jako přístup do elektronického bankovnictví SMS kódem, tedy se jedná o dvoufázové zabezpečení. Pokud jsou Google řešení zcela bezpečné pro banku jako je Česká spořitelna a nebo samotný Google, jsou 100% bezpečná i pro veškeré zákazníky.
  3. „Do pracovních dokumentů uvidí všichni kolegové ve firmě“
    Nikdo nic neuvidí, dokud mu přístup do dokumentu sami nepovolíte. To je zásadní rozdíl oproti běžnému ukládání dokumentů na sdílený disk, kde vidí “všichni všechno” a tak se někdy k datům dostane i někdo nepovolaný a hrozí ztráta či zneužití dat.
  4. „Google prý předává naše data v cloudu třetím stranám“
    Nepředává a zavazuje se k tomu i v licenčním ujednání: “Vaše data jsou vaše, my je nikdy nepředáme třetí straně” (s výjimkou policie, pokud má soudní rozhodnutí).
  5. „Je potřeba mnohem rychlejší internet, když je všechno v cloudu“
    Ne, je to přesně naopak. V praxi nebudete totiž posílat celé objemné dokumenty, ale pouze odkazy na ně, nároky na Internetové připojení se sníží.
  6. „Gmail a on-line editory nejsou vhodné do firemního prostředí“
    Právě naopak, fungují tak velmi úspěšně jak freelanceři a malé firmy, ale i španělská banka BBVA se 120.000 zaměstnanci. U nás namátkou Kofola, DHL nebo IKEA. A jede na tom i sám Google, takže bude Google Apps i nadále rozvíjet.
  7. „Google služby jsou pro firmy příliš drahé“
    Nesmysl, zaplatit 40 EUR za uživatele a rok je konečná cena. Navíc přece neplatíte žádné servery, žádné další softwarové licence ani IT specialistu, který se o Google Workspace stará. Náklady se dají předem přesně spočítat a . Napište nám, pomůžeme spočítat veškeré vstupní investice.

    Znáte ještě další falešné informace na téma Google aplikace? Pošlete nám je, prosím, na e-mail: XY a můžeme pomáhat firmám sdělovat pravdu o Google Workspace!

Bezpečnost je pro nás na prvním místě -zabezpečení Google Workspace 

Data uložená v datacentrech Google jsou bedlivě střežena 24 hodin denně a to více než peníze v bance. Datacentra hlídá non stop bezpečnostní služba s kamerovým systémem. K serverům se dostane pouze servisní obsluha po důkladném prověření. Data jsou navíc automaticky rozdělena do jednotlivých segmentů a rozprostřena mezí více disků, počítačů a datacenter. Není tedy možné otevřít si data z jednoho disku a data „ukrást“, spojení dat probíhá jedině na základě speciálních bezpečnostních klíčů a šifrovací klíče se neustále mění. Kromě rozprostření jsou data také několikanásobně duplikována, což je opatření proti ztrátě dat.

Zavádíme Google Workspace – rychle a spolehlivě On-line nezávazná poptávka pro firmy, podnikatele, neziskové informace, státní instituce a školy Zodpovíme rádi dotazy ze světa internetu a počítačů (srozumitelně a bez složité IT hantýrky). Napište nám na e-mail it@gs-net.cz a nebo zavolejte na číslo 733 747 733.